Har inte orkat skriva...

Heeej
Nu är det tisdag och jag skulle tränat egentligen gymnastik men jag har slutat vi får se om det blir lite springning på rullbandet. :)
Har vatt i skolan...
Vi åkte til en teknisg hög skola där man fick pröva på massa saker och lära sig nya saker.
Det var skit kul!
När jag komm hem övade på glosor och kollade lite annat.
Imorgon ska vi åka skridskor men jag vet inte hur jag ska komma dit för min cykel är sönter och sen så har jag inga skridskor kanske ska få låna av Cassandra hoppas jaaaag.
Vi har fått loggböker i skolan typ böker man skriver vad man ska göra under veckan och vad man har för läxa och grejor.
Man fick sätta bilder på den och så och min har massa cheerleading saker på sig och jag massa cheer saker.

 Fiiin vaaa!

Ja det var det kraaamar catriiiiiin!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Domenique

;o, Vad fint!!

Jag vill också åka skridskor :(

Inte gjort det på, ja vad blir det?, 2 år?

2009-01-29 @ 02:00:38
URL: http://queridaa.blogg.se/
Postat av: Tone

vilken fin liten blogg du har gumman! guud vilken fin loggbok:) <3<3<3

2009-02-14 @ 19:58:01
Postat av: Catrin

hahahahh taaack älskaaar diiig <3<3<3

2009-03-02 @ 18:29:02
Postat av: Stig

Tack för att du berättadeom att Påsk fanns på din blogg.

Jättebra!

Bilderna var toppen, för att inte tala om klänningen.



Vi har kommit hem i kväll från Gamla vägen där vi träffat alla Medinare där. Felicia har gjort bakåtvålt i sakta mak på studsmattan. Vi har fällt ett jättejättestort träd på tomten. gjort bakåtvolt i sakta mak på studsmattan.



våren har kommit till Sundsvall, fast det är lite snö kvar ännu.



Stora kramar till dig och Secilia från oss i Sundsvall!



2009-04-13 @ 20:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0