15 oktober 2008

Heeeej jag  har saknat er!
Snart ska jag ha cheerleading det börjar ehh jag tror det börjar halv 8 och det slutar halv 10.
Nu just nu är klockan 17:05.
Ganska lång stund kvar.
Nu kom det precis några målare in i mitt rum dom ska måla om fönsterna.
Vi hade ett par målar innan som pappa hittade på bloket.
Dom var inte alls bra.
det var målar färg över allt.  EN SAK TILL MAMMA SPARKADE MÅLARNA OCH SÅ MÅLADE HON HELT SJÄLV!!
På golvet i trappa på fönster karmarna.
Så nu har vi tydligen fått ett par nya.
Jaja  jag måste ha bilder från när jag  var liten till en sak på svenskan men såklart har mamma packat ner alla fotoalbumen för att vi ska ju flytta.
Måste gå vi ses imorgon.
Kramar Catrin


Kommentarer
Postat av: Mamma

Glöm ej att jag sparkade "blocket"målarna i somras och målade själv.

2008-10-15 @ 22:18:01
Postat av: Domenique

HAHHA! OJOJOJOJOJ! Först när jag läste SPARKADE så trodde jag att du mena att hon sparkade dom med benen. Så jag ba: ojojoj!!!! Men sen så uppfattade jag att hon hade avskedat dom..haha!

2008-10-21 @ 01:42:22
URL: http://queridaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0