Hej på dig!

Hej nu var det ett tag sedan jag bloggade för att jag HAR dataförbud.
Men mormor och morfar har varit här det var jätte kul.
På nationaldagen var vi vid hamnen jätte mysigt va hade tårta och mat med oss JÄTTE MYSIGT.
Idag har jag varit i skolan ganska bra vi såg på bilder från vår klassresa det var en jätte bra klassresa.
Det är synd att vår klass ska splittras för vi går i 5:an och vir skola är bara till 5:an så vi måste splittras nåra kanske jag aldrig kommer träffa igen *snyft snyft*
Jaja inte tänka på sorliga saker nu vi ska ju ha skolavslutning imorgon och få rosor och ha sommarlov.
Idag altså innan jag klippte mig så köpte jag nya kläder jätte fina som jag ska ha på skolavslutningen.
Snart ska jag ha gymmpauppvisning med Catya^^
Hoppas det går bra jag kan NÄSTAN göra flickis skit kul^^^där blir du nog inte så glad mamma hihi
Hoppas alla har det bra för det har jag det!

Hej då från mig!!


                          




                LOVE AVRIL LAVIGNE


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Du var super på gympauppvisningen. Du ska få en studsmatta så du kan träna flickis.

Puss, mamma

2008-06-20 @ 08:44:30
Postat av: Catrin

2008-07-01 @ 17:10:20
URL: http://tyona.blogg.se/
Postat av: Catrin

Hej mamma tack så mycket jag var själv nöjd med gymmnastkuppvisningen.

Tack Tack jag vill gärna ha en stutsematta.

Längtar redan.

Ha det bra kram Catrin

2008-07-01 @ 17:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0