Cheerleading.....Snart...

Heeej jag  har varit dålig på att blogga men jag har inte haft tid.
imorgon kommer flytt gubbarna och kommer att hämta massa möbler,ja ni som har flyttat nån gång i ert liv vet ju vad som kommer att hända.
Men jag har aldrig flyttat en millimeter men snart så men det är ingen som vill  köpa mitt eller vårt hus :(
Snart är det Cheerleading det bästa i heeeela världen.
Idag på idrotten åkte vi iväg på ett kallbadhus jag är så himla stolt över mig själv för att jag badade i HAVET I DECEMBER!!! jag doppade mig 6 gångervdet var skit skönt.
Cilla har inte haft så skönt för hon har varit på sjukuset och opererat i munnen.
Usss Usss det hade inte jag velat...
Men hon var super duktig så nu ska hon få något av mamma och pappa för 500 kronor det är hon värd.
ÅÅÅÅÅ jag vill bygga på Cheerleadingen det är jätte kuuuuuuuuuuuuuuuligt.
Hoppas att alla har det bäst och vi ses snart hoppas jag
Puss /Catrin

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag hade då aldrig badat i havet i december såvida jag inte är i mycket varmare länder.

2008-12-16 @ 20:13:17
Postat av: Catrin

hahaha men du det är faktiskt jätte kalltmen när man hoppar i så är det jätte skönt för att allt dåligt man har på huvudet bara försvinner.

det är det bästa!!

2008-12-18 @ 18:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0