Hej på dig!!

Heeeej på er!!!!

Idag har jag varit med cassandra vi var hemma i huset och gick och åt på Limhamn på Lieto mamma hade inte hämtat Cilla från skolan så hon tog bilen och körde iväg till skolan.
Vi var kvar och åt upp sen gick vi till en affär som heter chocklad nånting......
Sen gick jag och Cassandra hem till huset och så stuttsade vi på stuttsemattan efter en liten stund kom mamma och Cilla.
När dom kom skulle vi till chocklad affären och så gick vi dit igen.
Vi skulle kolla vad chocklad till chockladfontänen kostade.
Sen gick vi hem igen till bilen för vi skulle till Malmborgs.
Cassandra gick hem :(
Vi gick och köpte massa mat till på lördag för pappa ska ha fest.
Sen åkte vi hem och var hema litenstund för pappa ropade ner oss och sa att vi måste åka och äta mat men före det var vi på Bauhaous och köpte massa saker sen gick vi på burger King som jag tycker inte är så gott....

Vi åkte till huset och åt upp maten sen hoppade jag och cilla på Trampolinen.
Och vi hjälpte mamma litegrrana sen skulle jag och mamma tilla malmborgs och det var tråååkigt men att vara med mamma var kul.
Sen gick vi hem.
Farmor och Farfar Hade kommit för dom har inget hus här så dom får bo hoss oss.
Vi satte upp massa lampor i taket och hade det boring.....
Sen fick vi åka hem efter en lång stund.
Väl hemma somnade jag som en stock.

Så ha det bra Kramar Catrin


Kommentarer
Postat av: Domenique

Rolig dag:)

2008-08-24 @ 11:00:04
URL: http://queridaa.blogg.se/
Postat av: catrin

Jättte ^^

2008-08-24 @ 20:38:57
URL: http://tyona.blogg.se/
Postat av: Mamma

Va kul att läsa att du tycker om att vara med mig!

Idag blir det tapetshopping efter skolan. Hoppas du hittar ngt du gillar.

Mamma

2008-08-25 @ 11:34:08
Postat av: Domenique

Asså.. jag kom inte in på din blogg förut.. Hade glömt bort lösenordet och så.. Men GRATTIIIS I EFTERSKÅTT CATRIN<3<3<3<3<3<3 Saknar dig jäääääättteeeee mkt<3

2008-08-31 @ 15:28:00
URL: http://queridaa.blogg.se/
Postat av: Catrin

TAck Tack så mycket Domenique!!!!!!!!!!!

2008-09-04 @ 16:52:43
URL: http://tyona.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Burger King är såååå äckligt.

2008-10-11 @ 17:05:34
Postat av: bURGER KING ÄSKAREN CILLA

NEEEJ FYYYYYYYY VAAAAAAD GOOOOOOOOOOTT





/////CIIIIIIIIIILLA

2008-11-13 @ 17:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0